
Agraïment Setmana Europea Prevenció Residus
La Setmana Europea de la Prevenció de Residus sense la participació dels alumnes i la inestimable ajuda dels seus professors i professores mai hagués estat possible. Per això, l’Institut Comte de Rius ha preparat un petit acte d'agraïment als seus participants.
Les 3 erres de sempre - Reduir, Reutilitzar i Reciclar els Residus - s'han convertit en moltes R's més. Hem repensat, reinventat i realçat la potencialitat dels residus per convertir-los en matèries primeres.
Durant la setmana del 13 al 26 de novembre tota la comunitat educativa ha participat en tallers, activitats, xerrades i exposicions sobre com prevenir els residus o reconvertir-los.
Les diverses activitats i enginys que han fet els nostres alumnes les hem convertit en d'exposicions i visites guiades a la Biblioteca.
Tots generem residus, però alguns alumnes del Comte han reaccionat per a reduir-los.
Ha estat un plaer acollir a l'Institut durant una setmana els enginys creats pels alumnes. Hem tingut la sort de veure creacions molt ben pensades a partir de residus, i molts projectes de caire solidari. La cultura és també Innovació i co-creació.
VÍDEO
Vídeo d’agraïment que s’ha preparat al canal Youtube de la Biblioteca
https://youtu.be/__X8mjCZIIs
ALUMNES PRESENTEN ALS COMPANYS ELS SEUS PROJECTES I ENGINYS
1ER I SEGON DE CFGM D’ELECTROMECÀNICA DE VEHICLES
DONEM LLUM A LES CADIRES DE RODES
2ON DE FPB D’ELECTRICITAT I ELECTRÒNICA
PANTALLES SENSORIALS
1ER DE FPB D’ELECTRICITAT I ELECTRÒNICA
ARBRES SOLIDARIS
1ER DE BATXILLERAT DE BIOLOGIA
ENSABONA ELS RESIDUS
1ER DE BATXILLERAT DE TECNOLOGIA INDUSTRIAL
PLAQUES DE LLUM I MÚSICA
2ON DE CFGM D’INSTAL·LACIONS DE TELECOMUNICACIONS
2ON DE CFGM D’INSTAL·LACIONS ELÈCTRIQUES AUTOMÀTIQUES
Impacta’t els residus sobre el planeta hi serán en el nostre futur
Agraïment a les professores Lourdes Tablado i Núria Ferré els altres tallers presentats per donar una segona vida als residus i prendre consciencia de que la separació dels residus domèstics és la clau del reciclatge.
Es van fer dues conferències en les que se’ns van explicar com es gestionen els residus mitjançant la incineració i com està la qualitat de l’aire.
L'Institut ha convidat als alumnes a un refrigeri, una vegada finalitzat l'acte.